Cozy pink

3/08/2014



Hey everyone!

I feel terrible for abandon you for so long, between my job and college i just have no free time. It really was a busy month with midterms, projects and lot of assignments, but well here i am with one of the looks i could get in the middle of all the mess: i share this lovely coat i found online and that i just love, soft, warm and white, perfect for me! The blouse is a basic but the pale pink just match perfect with this amazing necklace from a local store.
 Hope you are having a great start of month!

¡Hola a todos!

Me siento terrible por haberlos abandonado por tanto tiempo, entre el trabajo y la escuela la verdad es que no tuve nada de tiempo libre. de verdad que fue un mes muy ajetreado con los parciales, proyectos y muchísima tarea, pero bueno aquí estoy con uno de los looks que pude tomar en medio de todo el desastre: les comparto este adorable abrigo que me encontré en linea y que simplemente amo, suave, calientito y blanco es perfecto para mi! La blusa es básica pero el tono  rosa combina perfecto con este increíble collar de una tienda local.
 Espero que tengan un excelente inicio de mes!

Lov_. Alo Karenina










You Might Also Like

0 comentarios

Like us on Facebook

Pinterest