Total light denim

5/22/2014




Hey there!

I love May, guess many of us do, it's such an amazing month full of celebrations and oportunities to be with those we care the most and of course there is the fact that is the month when  semester at college is over so I can sleep far more. 
So in my last sunday off, my boyfriend and I went to enjoy the lovely weather at a cozy park and we made a lot of pictures, although I was feeling a bit sick, that didn't hold us to have a great afternoon.
I'm wearing Nine West sandals, Pull & Bear jeans, MAP (mise au point) crossbody and Sfera necklace.

Me encanta Mayo, supongo que a muchos de nosotros, es un mes increíble lleno de celebraciones y oportunidades de estar con aquellos que nos importan y claro también está el hecho de que en este mes termino semestre en la universidad y por fin puedo dormir un poco más (lo juro mi cama me extraña cada vez más).
así que en mi ultimo domingo libre mi novio y yo nos fuimos a disfrutar del clima a un parque súper a gusto en la ciudad y claro tomamos un montón de fotos, y aunque me sentía un poco malita no dejamos que eso nos amargara el día y la pasamos genial.

Lov_. Alo Karenina





















You Might Also Like

2 comentarios

Like us on Facebook

Pinterest