A black day

12/19/2014






I know I know, its been a while. The good news is that am still here. It´s been such a crazy semester for me at college, I am pretty sure you all know what am talking about, tons of thing to get done on such a short amount of time. Anyways semester it's over and holidays are here! Regardless i'll be working most of the time I am very excited about it, and not only because of the presents, the yummy food or that i am allowed to get late at home, but also because i can be with my whole family, plus it will be the first christmas for my little beautiful niece.
I promise I won´t be idle for that long again, and well this time the whole black look its a proof of how much has my wardrobe change in the past years, I used have one single black shirt and now I declare myself as a total black addict. When i found this sweatshirt I knew we belong together, i am not sure if the pictures allow to see the details on the front but i loved it.

Lo se, lo se, ha pasado algún tiempo. La buena noticia es que sigo aquí. Ha sido un semestre super loco en la universidad, estoy segura de que todos saben de lo que hablo: miles de cosas que hacer en super poquito tiempo (y peor cuando la liga de la tarea se cierra 3 segundos antes de que termines). de cualquier forma el semestre terminó y la Navidad por fin llego con otro montón de celebraciones más. Aunque casi me la pasaré trabajando pues igual estoy muy emocionada y no solo por la comida riquisima, los regalitos y el hecho de que no me regañan tanto si llego tarde a casa, sino porque es de las pocas ocasiones en la que estamos todos juntos en casa y también porque será la primer navidad de mi sobrinita (tiene 3 meses). 
Les prometo que ya no me ausentare por tanto tiempo de nuevo, y bueno esta vez el look de negro total es una prueba fehaciente de cuanto ha cambiado de guardarropa en los últimos años, les juro que antes tenía muy apenas una playera negra y ahora me declaro una adicta total al negro. Cuando encontré ésta sudadera (en super promoción por cierto por aquello del Buen Fin), super que sería mía y aunque creo que en las fotos no se ven muy bien los detalles del frente, el diseño es super original y chic. 




Wearing:  Biography Sweatshirt (not available online but similar here and here) / LOB legging / C&A flats / C&A handbag (sold out similar here and here)












You Might Also Like

0 comentarios

Like us on Facebook

Pinterest