Pink Shades

6/22/2016





Hi guys:

I am pretty sure everyone is having an amazing summer, hopefully taking vacations and so on. Well not me, since I want to graduate from college this winter, I had to take some additional courses this summer, so I have spent the whole month at school and on the weekends at my job. So no free time for me.



Even when this is totally worth it, it can also be really tough. Besides there are been some major changes in my life. I promise I will talk about it later.

As every normal women I can't resist on going shopping, that's why my boyfriend took me to buy some nice things as anniversary gift last month. So here I share some of the pretty treasures I found.

You can also see in the pictures  my favorite movie ever (He's just no that into you) and May's edition of Liverpool Magazine, which if you live in Mexico, you'll be able to find at any Liverpool Store for free.
Keep enjoying your summer and thank you for reading.


Hola chicos:

De seguro que todos están pasando un verano increíble, en la playita o visitando lugares increíbles. Pues lamentablemente yo no he podido hacer eso, porque como pretendo graduarme al fin de la universidad este invierno, pues tuve que tomar clases adicionales en verano. Así que ya me verán, viviendo en la escuela toda la semana y el fin completo en el trabajo. De verdad se que todo el esfuerzo que hacemos vale la pena, pero eso no deja de hacerlo pesado en ocasiones.
Además parece que la vida me sigue llenando de miles de sorpresas, prometo que les platicaré más después.

Como cualquier mujer normal, de verdad que no puedo resistirme a ir de compras y como mi novio ya me conoce pues decidió que mi regalo de aniversario sería precisamente ese. Claro que tuve que controlarme, pero claro que encontré un montón de cosas lindas, aquí les comparto algunas de ellas.
En las fotos también podrán ver mi película favorita de todos los tiempos "A él no le gustas tanto", no puedo dejar de llorar cada vez que la veo. en las fotos está también la edición de mayo de la Revista oficial de Liverpool, así que si viven en México, no dejen de buscarla en cualquier tienda Liverpool o Fábricas de Francia, siempre son de cortesía.

Bueno excelente verano para todos.

Lovs_. Alo Karenina













Perfum / Bershka , Shades / similars here , Heeled Sandals / Similar here , Find Pink Statement Necklaces here

You Might Also Like

0 comentarios

Like us on Facebook

Pinterest